Breaking News

Rombongan Cik Kiah Ke AJL Telefilem Full Video – Pencuri Movie

Rombongan Cik Kiah Ke AJL Telefilem Pencuri Movie Full Video, Pencuri Movie Rombongan Cik Kiah Ke AJL Movie Live 2023 Malaysia Online Terkini Video By Layanjer & Layanon9 Rombongan Cik Kiah Ke AJL Malaysia Live Free, Rombongan Cik Kiah Ke AJL 2023 full movie download, Rombongan Cik Kiah Ke AJL 2023 free full movie online stream, Rombongan Cik Kiah Ke AJL free full movie, Rombongan Cik Kiah Ke AJL download online, Rombongan Cik Kiah Ke AJL pencurimovie, Rombongan Cik Kiah Ke AJL pencuri movie, download Rombongan Cik Kiah Ke AJL, Rombongan Cik Kiah Ke AJL dfm2u, tonton Rombongan Cik Kiah Ke AJL.

Saksikan filem tonton original, Rombongan Cik Kiah Ke AJL dibintangi oleh Delimawati, Nabila Razali, Naim Daniel, Ucop dan ramai lagi. Layari laman web tonton.com.my atau muat turun aplikasi Tonton di Google Play atau App Store

Rombongan Cik Kiah Ke AJL
Tarikh Tayangan: Februari 2023
Pengarah: Yeop Hitler & Hashim Rejab

Sinopsis Rombongan Cik Kiah Ke AJL
Cik Kiah menerima 10 tiket percuma untuk menghadiri pertandingan berprestij berkenaan lalu menganjurkan rombongan bersama penduduk kampungya.

Dibantu oleh anak lelaki Cik Kiah, Ali dan tunangnya, Mira, Cik Kiah perlu menguruskan sekumpulan orang kampung yang pelik dan sukar dikawal ketika mereka mengharungi pelbagai cabaran untuk ke lokasi AJL.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *