Breaking News

Didi & Friends The Movie Telefilem Full Video – Pencuri Movie

Didi & Friends The Movie Telefilem Pencuri Movie Full Video, Pencuri Movie Didi & Friends The Movie Movie Live 2023 Malaysia Online Terkini Video By Layanjer & Layanon9 Didi & Friends The Movie Malaysia Live Free, Didi & Friends The Movie 2023 full movie download, Didi & Friends The Movie 2023 free full movie online stream, Didi & Friends The Movie free full movie, Didi & Friends The Movie download online, Didi & Friends The Movie pencurimovie, Didi & Friends The Movie pencuri movie, download Didi & Friends The Movie, Didi & Friends The Movie dfm2u, tonton Didi & Friends The Movie.

Setelah 12 tahun, sebuah francais media belajar sambil berhibur terkemuka di Malaysia, Didi & Friends kini mengorak langkah kehadapan apabila bakal muncul dengan filem pertama mereka Didi & Friends The Movie yang bakal ditayangkan di pawagam mulai 23 Februari ini.

Didi & Friends The Movie bermula apabila keterujaan Didi bertukar menjadi kekecewaan apabila Pak Atan melarangnya mengikuti pengembaraannya dan tinggal di Pekan Horey bersama rakan-rakannya yang lain. Pak Atan & Pak Beruang terpaksa pergi ke Dunia Muzika untuk mencari penawar ajaib bagi mengubati Pak Beruang yang tiba-tiba sakit. Didi berdegil dan akhirnya mengambil keputusan untuk pergi ke Dunia Muzika seorang diri. Tetapi Nana dan Jojo mempersoalkan keputusan Didi untuk pergi sendiri dan kemudian mereka juga menyertainya. Berbagai cabaran menanti mereka di dalam Dunia Muzika, termasuk bahaya besar berdepan dengan lanun langit yang menakutkan bernama Torra. Siapakah Torra? Apakah penyakit yang dihadapi oleh Pak Beruang? Dapatkah Didi, Nana dan Jojo mendapatkan penawar tersebut? Jawapannya di pawagam pada 23 Februari 2023.

Didi & Friends The Movie
Genre : Flem Musikal, 3D Animasi, Pengembaraan
Tarikh Tayangan di Pawagam : 23 Februari 2023
Pengarah : Akmal Aziz Asmawi,Roshfaizal Ariffin
Skrip : Sumie Azil, Roshfaizal Ariffin, Akmal Aziz
Cerita Asal : Khairul Ammar Jamal
Lakon Layar : Sumie Azil, Roshfaizal Ariffin
Penerbit : Raja Jastina Raja Arshad, Hairul Sofian
Terbitan : Warnakala Studios, Astro Shaw, Digital Durian, MDeC

Sinopsis Didi & Friends The Movie
Didi, Nana dan Jojo adalah tiga sekawan rapat dari Pekan Horey yang aman damai. Semua penduduk pekan mengenali mereka yang sukar dipisahkan dan sentiasa bersama! Tahun ini, Pak Atan dan orang-orang besar pekan bersetuju melantik mereka bertiga untuk mengendalikan Konsert Hora Horey. Didi sangat teruja dan menjalankan tugasnya sebagai ketua dengan serius. Semuanya berjalan lancar, hinggalah pada suatu hari Didi melakukan kesilapan besar dan menyebabkan Pak Atan dan Pak Beruang perlu mengembara ke Pulau Legenda di Muzika untuk membetulkan keadaan.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *