Breaking News

Personal Shopper Telefilem Full Video – Pencuri Movie

Personal Shopper Telefilem Pencuri Movie Full Video, Pencuri Movie Personal Shopper Movie Live 2023 Malaysia Online Terkini Video By Layanjer & Layanon9 Personal Shopper Malaysia Live Free, Personal Shopper (TV3) 2023 full movie download, Personal Shopper free full movie online stream, Personal Shopper free full movie, Personal Shopper (TV3) download online.

Filem komedi Personal Shopper kini ditayangkan di Astro First dan dibintangi oleh Shatirah Amanda, Adeline Tsen, Yassin Senario, Kak Girl, Vanessa, dan ramai lagi. Personal Shopper merupakan filem hasil daripada Dana Program TV/OTT di bawah program Dana Kandungan Digital (DKD) agihan Finas dengan kerjasama Astro. Filem yang ditayangkan di Astro First sejak 6 Julai lalu adalah merupakan terbitan Spectrum Century dan arahan oleh Khalid Nadzri.

Personal Shopper

Genre : Komedi
Skrip : Sofea J Rayland & Khalid Nadzri
Pengarah : Khalid Nadzri
Penerbit : Suriani Mohamed
Terbitan : Spectrum Century Sdn Bhd
Tarikh Tayangan di Astro First : 6 Julai 2023

Sinopsis Personal Shopper

Mengisahkan tentang seorang gadis bernama Felora yang telah mengambil vaksin yang salah di pasaran gelap. Vaksin tersebut adalah untuk kemurungan haiwan spesies homo sapien dan kesannya telah menyebabkan Felora bertukar menjadi zombi dalam tempoh 24 jam. Dengan bantuan Shah Rock, mereka cuba mencari Doktor Kasim untuk merawat Felora. Dalam perjalanan, pertemuan bersama Rabbani menyebabkan hormon zombi di dalam badan Felora sehingga menjadi ganas. Keadaan terus menjadi huru hara dan harapan Felora untuk kembali normal semakin nipis.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *