Breaking News

Adoiii Jiwaku Telefilem Full Video – Pencuri Movie

Adoiii Jiwaku (2023) Telefilem Pencuri Movie Full Video, Pencuri Movie Adoiii Jiwaku (2023) Movie Live 2023 Malaysia Online Terkini Video By Layanjer & Layanon9 Adoiii Jiwaku (2023) Malaysia Live Free, Adoiii Jiwaku (TV3) 2023 full movie download, Adoiii Jiwaku free full movie online stream, Adoiii Jiwaku free full movie, Adoiii Jiwaku (TV3) download online.

Lomo Pictures Sdn Bhd dengan kerjasama MM2, MCM Cometro, Ant3, Fortune Studios dan Shinjiru kembali dengan sebuah lagi naskah filem terbaharu berjudul Adoiii Jiwaku. Filem yang mengetengahkan kepelbagaian kaum ini dibintangi ole Steve Yap, Ali Arami, E. Ramanamohan, Amber Chia, Allahyarhamah Adibah Nor, Daniel Sher, Anuar Abd Hamid dan ramai lagi. Filem Adoiii Jiwaku bakal menemui penonton di pawagam bermula 7 September nanti.

Adoiii Jiwaku

Tarikh Tayangan: 7 September 2023
Penulis Skrip: Chan Mae Si
Pengarah: Steve Yap
Produksi: Lomo Pictures Sdn Bhd

Sinopsis Adoiii Jiwaku

Berkisarkan tentang tiga orang rakan sekerja iaitu Sia, Ayis dan Malesh yang berlainan bangsa (Cina, Melayu dan India) yang bekerja di sebuah hotel. Oleh kerana personaliti dan pendapat serta pandangan perspektif mereka yang berbeza tentang kerja, mereka sering bertelagah sesama sendiri.
Dalam satu peristiwa yang bermula dengan gurauan di pejabat, satu renjatan elektrik menyebabkan Sia, Ayis dan Malesh bertukar badan antara satu sama lain. Jadi, sudah tentu mereka gagal menyesuaikan diri dengan keadaan ini memandangkan mereka terpaksa tinggal dan hidup di dalam badan orang lain. Ketiga mereka mula mencari jalan dan mencuba pelbagai cara untuk kembali mendapatkan badan mereka sendiri.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *