Breaking News

Sayu Yang Syukur Telefilem Pencuri Movie Download HD Video

Sayu Yang Syukur Telefilem Pencuri Movie Download HD Video Full movie, Pencuri Movie 123 Sayu Yang Syukur (2023) Movie Live 2023 Malaysia Online Terkini Video By Layanjer & Layanon9 Sayu Yang Syukur (2023) (TV3) Malaysia Live Free, Sayu Yang Syukur full movie download.

Diterbitkan syarikat Nusanbakti Production, Sayu Yang Syukur merupakan filem kedua arahan Aaron Aziz selepas Romeo Kota. Sayu Yang Syukur merupakan sebuah filem konflik percintaan penuh dramatik yang turut menampilkan Aaron Aziz selaku pelakon, selain Nora Danish dan Arja Lee sebagai teraju utama. Filem Sayu Yang Syukur bakal ditayangkan di pawagam mulai 28 Disember 2023.

Sayu Yang Syukur
Genre: Drama
Tarikh Tayangan: 28 Disember 2023
Pengarah: Datuk Aaron Aziz
Produksi: Nusanbakti Production

Sinopsis Sayu Yang Syukur
Kepulangan Liyana ke Kuala Lumpur daripada kampung pada suatu senja adalah titik mula kisah tragik hidupnya apabila kereta yang dipandu terbabas ke cerun setelah melanggar tayar yang terjatuh dari lori ketika hujan lebat mencurah. Secara kebetulan Qudaim (Aaron Aziz) dan Adam menyedari kereta Liyana yang berada di cerun bergegas turun dan memeriksa keadaan walaupun mereka masih berada di bawah pengaruh bahan terlarang. 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *