Breaking News

Detik Telefilem pencuri Movie Download Video

Detik Telefilem Full Movie Download HD Video, Pencuri Movie Detik Movie Live 2023 Malaysia Online Terkini Video By Layanjer & Layanon9 Detik Malaysia Live Free.

Saksikan filem Tonton Originals: ‘Detik’ dibintangi oleh Sharifah Rose, Sherry Ibrahim, Izzue Islam dan Fabian Loo mulai 14 Februari 2024. Strim eksklusif melalui Tonton di www.tonton.com.my, muat turun aplikasi Tonton melalui Google Play atau App Store.

Detik

Tarikh Tayangan: 14 Februari 2024
Pengarah: Khalid Nadzri
Produksi: Zamriez Golden Pictures

Sinopsis Detik

Kisah pengembaraan masa yang membawa Irdina (Sharifah Rose) kembali ke zaman silamnya 10 tahun yang lalu selepas menemui satu komputer lama milik seorang profesor.

Irdina membeli sebuah rumah lelong yang telah ditinggalkan hampir 5 tahun lalu. Menurut jiran di situ, rumah tersebut merupakan milik seorang Profesor bernama Aida (Sherry Ibrahim) yang telah meninggal dunia pada tahun 2017.

Suatu hari, Irdina terjumpa sebuah pintu rahsia. Di dalamnya merupakan sebuah bilik dengan peralatan teknologi yang membolehkan seseorang memasuki ke tahun 2013.

Irdina hanya perlu memilih tarikh dan mesin itu akan membawanya ke waktu tersebut. Dia sangat teruja kerana dapat menukar sejarah dan ingin mengubah kisah cintanya sendiri.

Berkesempatan bertemu dengan Profesor Aida, dia telah memberi amaran kepada Irdina agar jangan sesekali mengubah sejarah. Apabila Irdina berbuat demikian, semuanya jadi hura-hara!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *