Breaking News

Aduh Sayang Telefilem Pencuri Movie Download Video

Aduh Sayang Telefilem Full Movie Download HD Video, Pencuri Movie Aduh Sayang Movie Live 2023 Malaysia Online Terkini Video By Layanjer & Layanon9 Aduh Sayang Malaysia Live Free.

Saksikan ulangan telefilem Aduh Sayang lakonan Remy Ishak dan Tiz Zaqyah pada Jumaat ini, 7 Jun 2024, pukul 1 petang di TV3.

Aduh Sayang

Tayangan: Jumaat, 7 Jun 2024, 1:00 petang
Rangkaian: TV3 / Tonton
Penulis Skrip: Eeenaz Mokhtar, Mira Mustaffa
Pengarah: Faisal Ishak
Produksi: Filmscape Sdn Bhd
Pelakon: Remy Ishak, Tiz Zaqyah, Rahim Omar, Fatimah Abu Bakar, Adiba Farhana, Haikal Amir, Balkish Azizi, Mikael Sher

Lagu: Raja Dihatiku – Nana Azmi

Sinopsis Aduh Sayang
Berkisar tentang Nani dan Shidi, pasangan suami isteri yang dikurniakan dua cahaya mata, Fateha, 4 tahun dan Fayyad, 3 tahun.

Sejak mendapat cahaya mata, Nani dan Shidi sering keletihan dan tidak bermaya ke pejabat. Kadang kala ketegangan antara mereka tercetus. Keadaan ini disedari oleh ibu bapa mereka, Latiff dan Ros.

Oleh itu, mereka mencadangkan agar Fateha dan Fayyad ditinggalkan bersama mereka selama seminggu supaya mereka boleh berehat. Nani dan Shidi bersetuju lalu Fateha dan Fayyad ditinggalkan bersama nenek dan datuk mereka.

Walaupun merindui anak-anak, Nani dan Shidi kelihatan lebih tenang dan bersemangat di tempat kerja kerana mendapat rehat yang secukupnya sejak ketiadaan anak-anak mereka.

Namun, mereka dikejutkan dengan berita penjaga rumah asuhan tempat mereka menghantar anak telah ditanggap kerana terlibat dengan sindiket menjual budak.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *