Breaking News

Perempuan Paling Merana Telefilem Pencuri Movie Download Video

Perempuan Paling Merana Telefilem Full Movie Download HD Video, Pencuri Movie Perempuan Paling Merana Movie Live 2023 Malaysia Online Terkini Video By Layanjer & Layanon9 Perempuan Paling Merana Malaysia Live Free.

Saksikan Perempuan Paling Merana lakonan Mimi Lana, Fikry Ibrahim dan Zamarul Hisham di Tonton mulai 5 Jun 2024.

Perempuan Paling Merana

Tayangan di Tonton: 5 Jun 2024
Pengarah: Syed Fariz
Produksi: Anomalous Films

Sinopsis Perempuan Paling Merana

Saleha (Mimi Lana) adalah isteri kepada seorang ahli perniagaan berjaya iaitu Amir (Fikry Ibrahim). Mereka dikurniakan seorang cahaya mata perempuan yang bernama Nurain (Puteri Rayyana Rayqa) sepanjang 8 tahun membina mahligai bahagia. Amir merupakan seorang suami yang penyayang dan warak. Segala keperluan seorang isteri dipersiapkannya.

Malah, Saleha yang dikahwininya pula adalah seorang wanita yang berpegang teguh kepada agama dan merupakan sukarelawan NGO (Non-governmental Organization) untuk mengisi masa senggangnya. Di samping itu, Saleha bertuah kerana mempunyai keluarga mertua yang sangat baik, lebih-lebih lagi ibu mertuanya (Zarina Zainudin) yang sangat menyayangi dirinya dan menganggap Saleha seperti anaknya sendiri memandangkan Saleha adalah anak yatim.

Pada suatu hari, keluarga Amir membuat majlis kesyukuran untuk menyambut kepulangan Pak De’ (Zamarul Hisham) setelah lama merantau. Pak De’ adalah adik angkat arwah bapa Amir yang telah dianggap ahli keluarga rapat oleh seluruh keluarga Amir. Tetapi sejak Amir dan Saleha berkahwin, tidak pernah sekali pun Saleha berjumpa dengan Pak De’ sehinggalah pada hari majlis kesyukuran tersebut.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *