Breaking News

Budak Flat Telefilem HD Pencuri Movie Download Video

Budak Flat Telefilem Pencuri Movie Download HD Video Full movie, Pencuri Movie 123 Budak Flat Movie Live 2023 Malaysia Online Terkini Video By Layanjer & Layanon9 Budak Flat (2023) (TV3) Malaysia Live Free, Budak Flat full movie download.

Prime Video mengumumkan filem Amazon Original pertamanya dari Malaysia iaitu Budak Flat akan mula disiarkan pada 16 November 2023. Filem aksi terbitan Skop Production ini diarahkan oleh Eugene Lim Woo Ming Jin, dan Faizal Ishak, serta Syafiq Yusof sebagai penasihat. Dibintangi oleh Zahiril Adzim, Pablo Amirul, Nabila Huda, Aaron Aziz dan ramai lagi.

Budak Flat

Genre: Aksi
Tarikh Tayangan: 16 November 2023
Pengarah: Eugene Lim, Woo Ming Jin, Faizal Ishak
Produksi: Skop Productions

Sinopsis Budak Flat

Mengenai dua adik beradik iaitu Aman (Zahiril Adzim) bekas pencuri dan Riz (Pablo Amirul) pengedar dadah, terpaksa berlawan sesama sendiri kerana desakan keadaan. Ketegangan memuncak apabila Aman dituduh membunuh ahli kumpulan yang dihormati, membawanya ke persimpangan yang berbahaya.

Untuk mengelak daripada tunduk kepada tekanan kumpulan Riz, Aman mesti sama ada mencari pelaku sebenar atau menghadapi masa depan yang sangat ingin dielakkan. Ketika perebutan ketuanan antara dua beradik itu semakin sengit, penduduk pangsapuri kos rendah itu secara tidak sengaja terlibat dalam perang kumpulan di dalam bangunan mereka sendiri.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *