Breaking News

Wayang Puaka Telefilem HD Pencuri Movie Download Video

Wayang Puaka Telefilem Pencuri Movie Download HD Video Full movie, Pencuri Movie 123 Wayang Puaka Movie Live 2023 Malaysia Online Terkini Video By Layanjer & Layanon9 Wayang Puaka (2023) (TV3) Malaysia Live Free, Wayang Puaka full movie download.

Multimedia Entertainment mempersembahkan filem berjudul Wayang Puaka yang akan ‘menghantui’ anda bermula 2 November 2023 secara eksklusif di Prime Video.

Wayang Puaka

Genre: Seram
Tarikh Tayangan: 2 November 2023
Platform: Prime Video
Penulis Skrip: Peter Toyat
Pengarah: Zulkarnain Azhar
Produksi: Multimedia Entertainment
Pelakon: Afiq Rahem, Said Ismail, Abimadyan, Amalina Arham, Hafiq Hatta, Nesa Idrus

Sinopsis Wayang Puaka

Mengisahkan tentang sekumpulan remaja iaitu Afiq, Panjang, Said, Hatta dan Amalina, Wayang Puaka mengangkat kisah penyiasatan atau aktiviti paranormal yang dirakamkan oleh para-YouTuber ini untuk tontonan umum.

Krew YouTube Anomali, diketuai oleh Hatta menjadi sensasi dalam talian (online) dengan meneroka lokasi berhantu. Walau bagaimanapun, tarikan populariti membawa kepada penipuan dalam kumpulan kerana salah seorang ahli merancang untuk memalsukan penemuan hantu untuk mendapat lebih banyak tontonan.

Setelah menemui muslihat itu, Hatta memutuskan untuk pergi secara solo, menyiasat pawagam berhantu. Semasa misi solonya, dia hilang secara misteri, meninggalkan adiknya Afiq terdesak untuk mendapatkan jawapan.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *