Breaking News

Mar Rak Telefilem Pencuri Movie Download Video

Mar Rak Telefilem Pencuri Movie Download HD Video Full movie, Pencuri Movie 123 Mar Rak Movie Live 2023 Malaysia Online Terkini Video By Layanjer & Layanon9 Mar Rak (2023) (TV3) Malaysia Live Free, Mar Rak full movie download.

Pentas Wayang Production Sdn Bhd muncul dengan filem bergenre seram dan thriller, Mar Rak arahan Dato’ T.S.Jeffry yang bakal merasuki anda di pawagam pada 2 November 2023.

Mar Rak

Genre: Seram & Thriller
Penulis Skrip: Adza Waty dan Adza Emie
Pengarah: Datuk T.S Jeffry
Produksi: Pentas Wayang Production Sdn Bhd
Tarikh Tayangan: 2 November 2023

Sinopsis Mar Rak

Berkisar mengenai cerita Menora Siam tahun 80-an hingga 90-an dimana ia digambarkan tentang percintaan hero dan heroin melalui surat sahaja tanpa diketahui sesiapa.

Dalam waktu yang sama anak tauke Menora yang berketurunan cina juga turut menyukai hero keturunan Siam ini. Marah akibat cintanya ditolak, gadis tersebut mula mendapatkan bantuan bomoh hitam Siam bagi menjayakan hasratnya untuk memiliki hero. Kerja jahat ini dilakukan menerusi surat.

Menora adalah sebuah seni pertunjukan tradisional yang berasal dari Kelantan. Seni ini melibatkan unsur-unsur tarian, muzik, dan lakonan dan biasanya dipersembahkan dalam bentuk kumpulan. Menora adalah sejenis pertunjukan yang telah lama menjadi sebahagian daripada budaya dan warisan seni Kelantan.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *