Breaking News

Pukul Mersing Telefilem Pencuri Movie Download Video

Pukul Mersing Telefilem Pencuri Movie Download HD Video Full movie, Pencuri Movie 123 Pukul Mersing Movie Live 2023 Malaysia Online Terkini Video By Layanjer & Layanon9 Pukul Mersing (2023) (TV3) Malaysia Live Free, Pukul Mersing full movie download.

Saksikan filem aksi komedi terbaru ‘Pukul Mersing’ arahan Izuan Mokhtar bermula 25 Oktober ini di Tonton. Muat turun aplikasi Tonton atau layari.

Pukul Mersing

Tarikh Tayangan: 25 Oktober 2023
Pengarah: Izuan Mokhtar
Produksi: Nizra Entertainment

Sinopsis Pukul Mersing

Sebuah kisah pengembaraan tiga sekawan dalam menemui erti persahabatan dan ilmu persilatan yang sebenar.

Fawwaz (Fadhli Masoot) mahu mencari makna sebenar nilai persilatan dan guru yang mampu menurunkan ilmu ‘Buah Pukul Mersing’. Jazzlan (Azzam Sham) dan Ammar (Wanns Ahmad), rakan kolej dan juga teman serumah Fawwaz aktif membuat video di YouTube dan mahu membongkar ilmu persilatan yang dipengaruhi unsur gangterisme.

Bagi membuktikan tanggapan kawan-kawannya salah, Fawwaz mengajak mereka mencari dan mengenali makna persilatan yang sebenar. Persahabatan Fawwaz, Jazzlan dan Ammar diuji selepas mereka bertiga pergi ke Mersing bagi mencari guru ‘Buah Pukul Mersing’. Dalam pengembaraan tersebut, mereka mengenali erti pengorbanan, semangat setia kawan dan nilai persilatan yang sebenar.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *