Breaking News

Impak Maksima Underground Telefilem HD Pencuri Movie Download Video

Impak Maksima Underground Telefilem Pencuri Movie Download HD Video Full movie, Pencuri Movie 123 Impak Maksima Underground Movie Live 2023 Malaysia Online Terkini Video By Layanjer & Layanon9 Impak Maksima Underground (2023) (TV3) Malaysia Live Free, Impak Maksima Underground full movie download.

Saksikan ‘Impak Maksima Underground’, filem perlumbaan kereta drift yang penuh aksi dan emosi ditayangkan secara eksklusif di Tonton mulai 15 November 2023.

Impak Maksima Underground

Tarikh Tayangan: 15 November 2023
Pengarah: Raja Mukhriz
Produksi: Excellent Pictures Sdn Bhd

Sinopsis Impak Maksima Underground

Mengisahkan perjalanan seorang pemuda iaitu Rudy (Syafi Tee) yang amat meminati sukan permotoran jenis drift. Cita-citanya adalah untuk menjadi seorang drifter profesional. Dia tekad untuk merealisasikan impian ini sehingga sanggup bermula dari bawah sebagai pembantu am kepada Abang Moe di Aylezo Speedzone & Speedway, sebuah trek Go Kart dan akademi sukan permotoran.

Rudy juga bijak mengambil peluang. Selain melaksanakan tanggungjawabnya untuk menguruskan premis tersebut, Rudy juga sering memberi tumpuan kepada kelas drift yang dijalankan oleh drifter profesional yang mesra disapa sebagai Abang Johan.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *