Breaking News

Sazali Meor Coco Telefilem HD Pencuri Movie Download Video

Sazali Meor Coco Telefilem Pencuri Movie Download HD Video Full movie, Pencuri Movie 123 Sazali Meor Coco Movie Live 2023 Malaysia Online Terkini Video By Layanjer & Layanon9 Sazali Meor Coco (2023) (TV3) Malaysia Live Free, Sazali Meor Coco King full movie download.

Saksikan filem Sazali Meor Coco naskhah pertama terbitan Aquila Emas Sdn Bhd dan arahan pertama Zizan Nin ditayangkan di pawagam Malaysia bermula 16 November 2023. Filem ini juga menampilkan barisan pelakon baharu iaitu Syazani Zikry, Iman Zulkarnanin dan Shah Radhi.

Sazali Meor Coco

Genre: Drama / Komedi
Tarikh Tayangan: 16 November 2023
Penulis Skrip: Hafeez Amin
Pengarah: Zizan Nin
Produksi: Aquila Emas Sdn Bhd

Lagu OST: Razmansyah – Tiga Raga

Sinopsis Sazali Meor Coco # Tetiber U-Tuber

Tiga sahabat berhijrah ke bandar untuk mencuba nasib menjadi bintang. Malangnya mereka sering ditindas dalam mendepani sepak terajang industri.

Nasib akhirnya merubah mereka menjadi ‘U-Tuber’ yang popular, namun mengundang masalah hingga terputus persahabatan disebabkan cetek ilmu bidang diceburi dan permasalahan sikap.

Kedukaan hati telah membuatkan Mawar tekad untuk membalas dendam terhadap perempuan yang menyakiti hati ibunya. Dia telah bertemu dengan seorang dukun dan menuntut ilmu daripadanya. Setelah melalui proses tersebut, Mawar telah menjelma dengan rupa paras yang menawan.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *