Breaking News

Kum Telefilem HD Pencuri Movie Download Video

Kum Telefilem Pencuri Movie Download HD Video Full movie, Pencuri Movie 123 Kum Movie Live 2023 Malaysia Online Terkini Video By Layanjer & Layanon9 Kum (2023) (TV3) Malaysia Live Free, Kum King full movie download.

Saksikan filem ‘Kum‘ lakonan Putri Hanan dan Beto Kusyairy disiarkan di tonton mulai 29 November 2023. Strim di www.tonton.com.my atau muat turun aplikasi Tonton.

Kum

Genre: Seram
Tarikh Tayangan: 29 November 2023
Penulis Skrip: Fara Syazween & Ellyna Ahmad
Pengarah: Areel Abu Bakar

Sinopsis Kum

Mawar (Putri Hanan) dilahirkan cacat paras rupa dan sering dibuli sejak kecil. Oleh sebab itu juga ibunya dituduh sebagai pembawa malang.

Sejak kelahiran Mawar, bapanya yang dahulu merupakan seorang yang penyayang telah bertukar menjadi seorang pemarah. Bapanya juga telah berlaku curang terhadap ibunya. Hal ini telah memberi tekanan melampau kepada ibu Mawar yang akhirnya telah mengambil keputusan untuk membunuh diri.

Kedukaan hati telah membuatkan Mawar tekad untuk membalas dendam terhadap perempuan yang menyakiti hati ibunya. Dia telah bertemu dengan seorang dukun dan menuntut ilmu daripadanya. Setelah melalui proses tersebut, Mawar telah menjelma dengan rupa paras yang menawan. Namun, terdapat harga yang perlu dibayar. Mawar perlu membunuh 44 orang anak gadis dan menghisap darah mereka. Itulah dia hantu Kum.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *